Neem contact met ons op
06-12 306 848
minfo@eventsenzo.nl

Bel ons

Vind ons

  E-mail ons 

Groots in het kleine

Ivents&Zo neemt ruim 25 jaar kennis en ervaring mee om jouw bedrijf professioneel en ‘hands on’ te ondersteunen bij projecten, op administratief gebied of het (mede) organiseren van jullie evenementen.

 

Er ‘liggen’ verschillende projecten die nodig opgepakt moeten worden. Het kan eigenlijk niet langer op zich laten wachten. Maar ja, er komt steeds iets tussendoor. Kortom, er is behoefte aan daadkracht en concrete projectondersteuning.


Heeft jouw bedrijf tijdelijk behoefte aan een administratieve ondersteuning?


Het organiseren van een opening, congres, open dag of ander evenement. Het moet perfect worden. Kan jouw bedrijf daar wel ruime ervaring en wat extra handen bij gebruiken?




Wij staan voor u klaar

 

Door ziekte, vakantie of zwangerschapsverlof kan het zomaar zijn dat jouw bedrijf in de problemen komt. Ivents&Zo heeft de ervaring en kennis in huis die er (tijdelijk) voor zorgt dat zaken vlekkeloos doorlopen. Alles draait immers om continuïteit. 


Dit alles op administratief gebied, HR- of communicatieondersteuning.


Een betrouwbare en accurate ambtelijk secretaris nodig? Ook deze expertise kan Ivents&Zo jullie vereniging bieden.


 

 

 


Ivents&Zo werkt vooral in de regio Haaglanden


Wij zijn vooral werkzaam in:


  • Den Haag
  • Delft
  • Gemeente Westland
  • Leidschendam-Voorburg
  • Rijswijk 
  • Voorschoten
  • Zoetermeer


Onze opdrachtgevers

Onze opdrachtgevers bestaan uit:


  • Zorgorganisaties
  • Ondernemers uit MKB-segment
  • Stichtingen & goede doelen
  • Gemeenten
  • Verenigingen
  • Collega-organisatie en evenementenbureaus


Wij werken op basis van


  • een uurtarief
  • een afgesproken projectprijs (fixed fee)


Share by: